مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-02اقتصادي

دعوت امارات از صنایع گلپایگان 


رییس خانه صمت شهرستان گلپایگان گفت: نیروهای متخصص ما تنها با ارائه یک مقاله از کشور خارج می شوند و همچنین در یک ماه گذشته از گلپایگان 3 نیروی متخصص از کشور خارج شدند و مهاجرت کردند.

-   مهدی روشنی، امروز(چهارشنبه، 11 بهمن) در کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: افزایش 200 برابری قیمت حامل های انرژی از مشکلات پیش روی صنعتگران است، برای مثال اکنون گاز بهای یک کارخانه صنعتی که پیش از این حدود 7 میلیون تومان بود به 600 میلیون تومان رسیده که مجبور به تعدیل نیرو شده است و بعد از عید تعطیل یا نیمه تعطیل خواهد شد.

با رییس اداره کل صمت استان و نمایندگان استان در این باره جلسه ای داشتیم، اما هیچ خروجی نداشت، گلپایگان قطب صنعت غرب استان است، اما با وجود این مسائل به مشکل بر خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه مالک 60 درصد زمین های فاز 2 شهرک صنعتی مشخص نیست، ادامه داد: افرادی که می خواهند در گلپایگان سرمایه گذاری کنند در پیچ و خم مجوزها گیر می کنند، چراکه تمام مجوزها در اختیار مرکز استان است و آنها می خواهند قوانینی که برای اصفهان در موضوعات مختلف همچون محیط زیست و بهداشت در نظر گرفتند را در گلپایگان نیز اجرا کنند.

نگاه سخت گیرانه باید رفع شود و نیازمند تنفیذ اختیارات لازم به شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امارات از صنایع گلپایگان 

دعوت امارات از صنایع گلپایگان